poniedziałek, 11 czerwca 2012

social media - kolejne 48 godzin

Już po raz trzeci zapraszamy na spotkanie z Socjomanią i udział w warsztatach 48 godzin z social media marketingiem. Media społecznościowe z Facebookiem na czele są dziś niezmiernie popularnym kanałem marketingowym i z pewnością warto z niego korzystać - działania społecznościowe trzeba jednak prowadzić w sposób PRZEMYŚLANY. Inaczej skutki mogą być odwrotne od zamierzonych.

Socjomania - warsztaty z social media marketingu

Zrozumienie idei social media i opracowanie strategii obecności marki w tym środowisku jest kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu w przyszłości. Poszczególne serwisy i narzędzia wchodzące w skład mediów społecznościowych to kolejne kanały komunikacji z klientami. Dzięki nim można tworzyć relacje na nieznanym wcześniej poziomie. To bowiem co szczególnie wyróżnia media społecznościowe to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców - na równych prawach i przy tych samych szansach, bo w social media nie liczy się wielkość budżetu, a pomysł, aktywność i dialog z internautami. Jeżeli Twoje działania będą angażowały społeczność możesz być pewien, że przełoży się to na dobry wizerunek Twojej firmy, a może i sprzedaż...

Dlaczego warsztat?
Warsztatowa forma szkoleń gwarantuje uczestnikom bezpośredni, personalny kontakt z prowadzącym i zdobycie konkretnej wiedzy, oraz umiejętności. Poziom warsztatów dopasowany jest do uczestników – określony zostaje przez prowadzącego na etapie przygotowywania szkolenia dla konkretnej grupy lub nawet w jego trakcie.

Warsztat 48 godzin z social media marketingiem odbędzie się w biurcu w weekend 16-17 czerwca 2012. Program warsztatu i zapisy znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum