poniedziałek, 16 stycznia 2012

48 godzin z social media

Termin social media słyszał chyba każdy prowadzący działalność w sieci - Facebook, NK i inne media społecznościowe są od długiego już czasu (jak na internet rzecz jasna) uznanym i dojrzałym kanałem marketingowym, mimo to podmioty prowadzące PRZEMYŚLANE działania społecznościowe ciągle stanowią mniejszość.

Socjomania - warsztaty z social media marketingu

Zrozumienie idei social media i opracowanie strategii obecności marki w tym środowisku jest kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu w przyszłości. Poszczególne serwisy i narzędzia wchodzące w skład mediów społecznościowych to kolejne kanały komunikacji z klientami. Dzięki nim można tworzyć relacje na nieznanym wcześniej poziomie. To bowiem co szczególnie wyróżnia media społecznościowe to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców - na równych prawach i przy tych samych szansach, bo w social media nie liczy się wielkość budżetu, a pomysł, aktywność i dialog z internautami. Jeżeli Twoje działania będą angażowały społeczność możesz być pewien, że przełoży się to na dobry wizerunek Twojej firmy, a może i sprzedaż...

Do takich działań należy się jednak odpowiednio przygotować. Od 2009 roku aktywnie na tym polu działa Socjomania - zespół ludzi dla których media społecznościowe stały się pasją i zawodowym tematem numer jeden. Swoją wiedzą z zakresu social media dzielą się na blogu, konferencjach, szkoleniach, a od pewnego czasu również na warsztatach.

Dlaczego warsztat?
Warsztatowa forma szkoleń gwarantuje uczestnikom bezpośredni, personalny kontakt z prowadzącym i zdobycie konkretnej wiedzy, oraz umiejętności. Poziom warsztatów dopasowany jest do uczestników – określony zostaje przez prowadzącego na etapie przygotowywania szkolenia dla konkretnej grupy lub nawet w jego trakcie.

Już po raz drugi mamy przyjemność zapowiedzieć warsztat 48 godzin z social media marketingiem, który odbędzie się w biurcu w weekend 28-29 stycznia 2012. Program warsztatu i zapisy znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum