czwartek, 2 lutego 2012

E-marketing dla każdego

Zapraszamy na cykl szkoleń warsztatowych z e-marketingu, prowadzonych w prosty, praktyczny i przystępny sposób! Dowiesz się m.in. jak skutecznie reklamować się w Google nawet przy ograniczonym budżecie, jak zoptymalizować własną stronę www, czy też po co i jak mierzyć efekty i skuteczność swoich działań.


Szkolenia z marketingu internetowego

Do wyboru są trzy tematy szkoleń:

Reklama Google Adwords, czyli dlaczego reklama w Google jest aż tak skuteczna. Dowiesz się jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii, jak ją skonfigurować dla swojej grupy docelowej, jak dobierać słowa kluczowe i co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy od konkurencji i unikać najczęściej popełnianych błędów.

Google w pigułce - szkolenie to ma charakter praktycznego „przewodnika” po świecie marketingu w Google. Poznasz zasady działania wyszukiwarki, dowiesz się dlaczego inne firmy są wyżej w wynikach wyszukiwania niż Twoja i co zrobić, aby zająć jak najlepszą pozycję w Google. Poznasz także najważniejsze narzędzia i usługi Google, które pomogą Ci efektywnie prowadzić marketing w internecie. Jest to rozszerzona wersja szkolenia Reklama Google Adwords.

E-marketing w małej firmie, czyli co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć o reklamie online – jak zbudować stronę www, aby przyciągała klientów i dobrze się pozycjonowała w wyszukiwarce google, jakie wybrać metody promocji i jakich użyć technik i narzędzi promocji w internecie, jak wreszcie badać ruch internetowy za pomocą darmowych narzędzi.

Szkolenia odbywać się będą w małych grupach do 12 osób co zagwarantuje ich warsztatowy charakter. Zajęcia poprowadzi Ewa Chojecka, e-marketingowiec z powołania i zawodu, a także użytkownik naszego biura coworkingowego.

Terminy szkoleń to 9 i 16 lutego (czwartki). Szczegółowy program, ceny i zapisy. Dla użytkowników biurco - zniżka w wysokości 100 złotych - wystarczy wpisać "Biurco" w rubryce KOD na stronie internetowej szkolenia


Kolejne terminy szkoleń:
Reklama i optymalizacja w Google - 9 marca, 19 kwietnia (przesunięty z 17.)
Skuteczny E-marketing: 27 marca i 25 kwietnia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum